Ridskole ryttare!

Idag tänkte jag skriva min åsikt om att vara ridskole ryttare.
En ridskole ryttare blir alltid spänd på att veta vilken häst man får. Man kan bli glad, sur, arg, eller ledsen över den häst/ponny man ska rida.
 
När man har fått en favorit häst så vill man rida den hela tiden! Då blir det svårt för andra tjejer/killar kanske vill ha den också.
Man brukar inte gilla dem andra som har samma favorit häst som. Man försöker hitta fel i deras ridning.
deras hantering av hästen/ponnyn.
 
Man skryter själv över ens egna framgångar. Går det dåligt säger  man inte det.
 
Jag måste erkänna att jag har  gjort allt det där! Det är klart man tävlar om hästarna. Det är alltid 2 st som vill rida på samma häst. En som jag som har kännt Willy länge kanske inte blir glad när det kommer en som ridit ha i 2 ggr.
 
Jag var lixom själv på Willy, bara jag ville bara ha honom. Sen efter sommarlovet så var det 5 till som red honom. Det är aldrig kul!
Nu hoppas jag att Linn inte tar illa upp. Jag gillar Linn för vi är vänner. trots allt så är ingen fläckfri.
Jag vet att Linn kanske inte gillar mej då men :D
 
 
/Anna

Kommentarer
Postat av: Linn

Såklart jag inte tar illa upp med det där så där är det för alla typ :D ;)

2012-09-20 @ 15:42:06
URL: http://ponyryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0