Tävlingen 30-09-12

Ja just ja tävlingen.
 
Ja som jag sagt rev Willy pånäst sista hindret :(
Men jag är grymt nöjd!
 
Tänk så här Willy Wild Star 7 år gammal, rid-skole häst. Inte van vid nya hästar.
Nya läskiga grejer och hästar över allt och konstiga hinder.
(Dock var han sten cool och var inte rädd för nått)
 
Han var lite seg i början på de 2 första hinderna (mitt fel, jag försökte få honom så lung och stabil som möjligt i början)
Han kan gö bli ÖVER TAGGAD!
 
dem andra 3 gick super bra!
Sen kom jag in på det näst sista.
Willy hade bra fart och svängen blev bra.
Tuvärr så slarva han lite och då gick bomen i marken.
men annars super NÖJD med min PLUTTPONNI!
 
Jag kan inte annat än att var nöjd.

Hallå 7 år gammal. Är på sin första lokala tävling, och är inte rädd för nått, bara lite nyfiken!

Det fanns ryttinerade hästar som var MYCKET värre!

DUCKTIG PLUTTPONNI!
 
 
 
Filmen kan bli  lite problem med eftersom att den är på pappas mobil.
Bilder knäppte min komipisa amanda så dom kommer nog nån gång.
Amanda snälla var lite host* mycket host* snabbare med att få upp bilderna.
 
Föresten Amanda jag har fortfarande inte fått bilderna från träningen för... ja länge sedan!!!!!!'
 
 

Ses alla PLUTTLÄSARE!
 
/Anna

Kommentarer
Postat av: ....

Hallon! Fin blogg ni har! Jag har för mig att Willy har tävlat med en tjej som heter Ronja dock hon hoppade L:C då och kom 3:a! Som sakt fin blogg och söt ponny. Ha de bra och fortsätt med bloggen! Hälsa, Kram

2012-10-02 @ 18:56:17
Postat av: Julia

Hörru du du din lilla tönt varför skriver du inte ditt namn? Omoget och fjantigt.

2012-10-02 @ 20:41:09
Postat av: Amanda

Du är ju jättedukitg Anna, kul att de gick så bra. De var väl din första lokala tävling? :)

2012-10-02 @ 20:56:50
Postat av: ....

Det är fler som har tävlat han före...

2012-10-02 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0