My här!

Hej jag heter My och jag är Annas sims gubbe.
Jag kommer få gäst blogga här på PK.
Jag hoppas att det kommer bli kul.
 
Jag bor i ett stort hus tillsammans med Max och Moa.
de är inhyrda i mitt hus
Max har sin häst hos mej och han heter Roffe.
Moas häst bor oxå  hos mej och den heter Cederic
 
Både Cide (Cedric) och Roffe är stor hästar.
Roffe utbildas till vanlig rid  häst.
Cidd ska bli galopp häst.
 
Själv ska jag bara ha Elias ( Atalias) till vanlig rid häst. Lite mer hoppning. Nån liten tävling då och då bara :D
Han är en Ponny! :D ♥ ♥ ♥
 
Nu kommer lite bilder från min familj.
Min fina ponny Atalias
Första riktiga hoppet.
Hopp träning
Från vänster: Cidd och Roffe
Atalias !♥
LOVE! ♥
Porträtt bild på Elias :D !♥
Det är så Kul att hoppa!
Atalias !♥
Efter flytten till större gård måste man prova höt det första man för.
Max i bakrunden.
 
PS: Jag tror Max och Moa har nått på gång :P
 
/ My

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV, ANNA; Lite samma här, läser den inte alls från och med nu. Blev också så jäkla arg!!

Tack, va roligt! Klar jag tittade in här :)
Kram Josefine

2012-10-18 @ 10:28:10
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0