Hej

 
Söndags.
 
Jo det gick inte så bra om jag säger så!
På fram hoppningen var det kauos!!!!!!
 
Nån tant sa att jag inte fick gå in och då var det jag som skulle hålla mej beredd.
Willy var över taggad!
Jag hann hopp en gång på framhoppningen :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sen på banan var Willy pigg.
På först hindret.
Han ökade och hoppade av alledes för tidigt. vilket resulterade till att han landa fel och att jag kom på ¨framvalvet¨
och ramla av.
Jag kom lite under honom och har råka ¨kliva¨ på mig.
 
Jag reste mig nästan innan jag hann landa :P
Med det blev jag förstås utesluten :(
 
Synd.
Jag känner att Willy och jag har en dålig tävlings period.
 
Jág kan inte säga att jag är nöjd. för det är jag inte.
Fram hoppningen gick skit eftersom det var 6 pers när man fick vara 3?? WHAT??!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Allt och alla stog ivägen så det gick inte.
Willy vägra 2 gånger på framhoppning. Det lilla jag hann.
 
Jag hann komma in och lära galoppera deräkt. (tur att Linn hade hoppat tidigare)
Så fick jag styr på hindret derekt!!!
Så ska det inte var!!!!!!
 
Jag är inte nöjd för Willy blev stressad. jag blev stressad och allt gick åt skogen.
Jag hade ont i rumpa igår men inte idag :D vilket är super. tummen upp.
Men nu så får jag var nöjd. Bättre lycka näst gång! :/
Min outfitt igår :D
och så älsklingen då :D
/Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0