Hur jag tänker när jag rider!

jag brukar tänka skit mycket! jag vill inte värka hänig! jag tänker mycket hur dom andrar gör och vad dom ser när dom kollar på mig! jag tänker framåt, rakt, stilla i sadeln och blicken fram! jag försöker tänka hur hästen är idag! seg, pigg, slöööö! eller framåt!

Det var en tjej i min ridgrupp som sa (hon hade Idomin)

Hon: Asså idomin passar inte som ridskole häst!
Jag: nää han ska vara i ett lungt stall och komma långt med sin ryttare!
Hon: men han ska inte ha en så duktig ryttare för han är inte duktig!
Jag: det är han visste! han är bäst! han och jag hoppade 1 meter i fredags och det gör inte varje häst!
Hon: men han är gö seg! då är han inte duktig!
Jag: Man ska vara bestämd och verkligen LOVE dom!
Hon:Jag tycker han är skit dålig iallafall!

han är sååå duktig men hon tänkte inte på hur han är! acceptera hästar som dom ä! jag har svårt med Mell men hon är OND!

hoppas ni är nöjd!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0