Hoppträning med Sputte:D

Igår var det hoppträning med Sputte.
Är jätte nöjd:D:D
Vi hade litte markarbete bara.
Vi var bara tre stycken i gruppen igår så vi han med väldigt mycke;)
Vi började med att värma upp, såklart.
Sen så skulle vi rida över bomar utan stigbyglarna. Sputtnick var jätte duktig:) så det vart ganska enkelt.
Sen skulle vi rida på en åtta med två hinder.
Det gick också bra men jag kom fel nångång.
Sedan skulle vi göra det tillen lite längre bana:)
Det gick bra:)
Men det var ett hinder som hade bom framför och bakom och det tyckte jag att jag inte fick till så bra:S

När vi gjort allt det här skulle vi avsluta med en ganska lång bana utan bom framför på något hinder, förutom ett hinder där skulle vi ha kvar bommarna:P






Foto:Amanda.

Film när jag hoppar sista banan↓

 



Är jätte nöjd!!!!:D:D
/OLIVIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0