HEJ!

ska på marknad idga med mormor! ska ladda movilen så jag kan update därifrån oxå :D!
det kommer komma upp tidsinställda som sagt för nu blir det bra update tycker jag ! :P!
nu sopar vi banan med dom andra :D

vi har gö sålt kakor och nu har jag lemnat ut några :D
jag sålde 21 burkar :D stålt! för vissa sålde typ 5-6 :S

Sååå glad sen igår när jag och Idomin hoppade 1 meter! gryyyyttttm stålt!, nu ska jag bara smälta det och hoppa 80-90 ett tag och komma sedan 1 meter ingen :D

Idomin var grym igår! han var såååå söt utan luvan och han saktade inte av om jag inte ville det! :D
fin i formen, men lite slänig med huvudet och väldigt upphetsade! fick lungna ner honom för att kunna hoppa på 56galopp språng emellan två hinder! vi hoppade typ på 4-5 språng! sååå grymt snygg ha eee!

det bara lyste lycka om mig ett tag ! sååå glad! jag och en till fick gö hoppa 1 meter! Lotta blev grymt stålt över oss oxå :D! Så nästa tävling blir det npg 80 tror jag :P dom håller på att planera en maskerad hoppning :D ska nog vara med dåå!


WILLY SKA GÅ PÅ LEXION PÅ MÅNDAG! säger dom iallafall!
lyckad början på mars! kan inte bli bättre typ!

joooooo000oooo0000ooooo min katt är sjuk! :( stakars Mojje! :'( pingkar på sig! stakarna bara ligger och sover :'(

have a ice day!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0