God natt mina kära bloggläsare!

känns som om bloggen har tagit ett stort kliv nu! vet inet varför men men!
Olivia harr nog haft annat för sig än att blogga men jag  tycker jag har varit duktig! kommer visa hur man gör bilderna gö :D

Steg 1, klicka in på denna sidan!

Steg 2, klicka på ladda ner!

Steg 3, fixa allt som gör att du laddar hem den!

Steg 4, sedan när du har programet så klickar du på AniGif och då är det bara att starta :D

Skulle vara glad om du (om du har blogg) kan tipsa om vår blogg (INTE ETT KRAV) mer ett önske mål!
eftersom jag tipsade! (INTE ETT KRAV) mer ett önske mål! hoppas ni tycker det är kul att jag hjälper!
PS: man måste fixa eget om man vill att det ska se ut så här!

Då får ni alltså göra flera bilder med dom dära runa ringarna! :D
eller bara lätt så här!

Ställa in tid osv! hoppas ni tycker om det här vilket jag gör!
PS nr2 olivia o jag ska båta design och header! kanske blir nått sånt här med då ??

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0