What are words?


Varför???!
Varför blev det sååå??
det finns två saker jag tänker pååå!

Norton!




Willy träffar jag gö varje vecka!, två gånger dessutom!
Men Norton får jag aldrig mer se!

Willy kommer bli bra i sitt ben, men Norton kommer aldrig mer leva!

Jag kan se Willy i ögonen och veta att jag kommer få se honom om några dagar!, jag kan bara vänta 3-4 dagar och han är hos mig ingen!
på fredagarna kan jag sitta i en timme hos honom!

Jag kan ta hand om honom! pussa och krama!, visseligen blir jag nafsad men jag vet att han inte vet att han inte får!, snart har han lärt sig!

Men Norton!, min lilla söta prins!, sakanar han nått inormt!

han var varit borta i ett och ett halvt år nu! idag!!

det känns hemskt!
min lilla prins!

jag tänkte inte på det förns nu!
Norton betyder tre dubbelt så mycket som Willy!  jaag vat att det låter konstigt men såå är det!
döm mig inte, jag saknar honom!

ni kan inte fatta!, han var min bästa vän!, hunden är människans bästa vän! i nöd och lust!

Jag kunde inte göra något för ett och ett halvt år sedan!
ingenting!, jag vet inte hur många gånger jag önskat att jag skulle ha hållt ögonene på honom!

sista gången jag såg honom så sprang han förbi mig!, svansen i värdet och på väg mot hans lilla plats! i solen!


Finns inga ord för denna bild!♥

Rest In Peace R.I.P

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0