tävlingen idag:(

Hej som ni vet så var jag och tävlde idag.
Det gick inte alls bra idag :(
i 50 cm stanade han på alla hinder :(:(
Jag kom till sexan då ramlade jag av.
Sen skulle jag igentligen hoppa 60 cm men jag hoppade 50 cm igen
DÅ gick det litte beträ :P
Jag kom till trean där ramlade jag av men fick hoppa upp igen då stannade han två gånger på teran men sen hoppade han :p

Fast i 50 cm vart Bravad helt tokig han stannade på trean och jag vart sur på han såklart :(
Då Stegrade han :S
Men som tur var hållde jag mig kvar :)

nu har jag ramlat av 62 gånger

/olivia


Kommentarer
Postat av: amanda L

Kan ni inte börja med typ utmaningar? Att läsarna får hitta på utmaningar som ni sedan filmar och gör ? :D :D

2012-01-22 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0