Nyårslöft?

Mitt nyårslöft.... har många fler en än så jag tar väll alla!

*Tävla lokalt med Willy!

*Bättre i skolarbetet/läxor! (är redan bra men bättre vill jag ha det)

*Träna Willy att inte bitas (A) det ska gå!!

*Försöka äta mindre!, (Jag äter mycket fast ni inte tror det så gör jag det!)

*Blogga bättre

*Kämpa hårdare innom ridningen (A)!

*Få upp över 99 läsare på denna bloggen! ♥

*Ha kvar bloggen året ut! (& längre!)

*Strunta i all skit men får och ta fram det bra¨A¨!

*Se possetivare på vissa saker! (A)


Den störasta och viktigaste är nog att Kämpa hårdare innom ridingen  (Klart diskuterat!)



Vad har ni för ny årslöfte??


Dom här nyårslöfterna ska jag lägga upp en gång i månaden och kryssa i om jag gjort det 8 Om jag kommer i håg och om jag årkar!



hare gött så ses vi sen!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0