VART ÄR RESPONSEN??

asså allvarligt??
här ordnar vi 2 tävlingar och ingen anmäler sig??
blir så frustrerad. ingen årkar ens, är det så svårt att kommentera och göra allt som behövs. eller är priset inte bra nog??
vet inte ja... är allt värt det. bloggen krångla. julkalenderna kommer inte upp(?) Whay?? vet inte det. ska kolla med blogg.se vad som händer??
bloggningen är sådär. olivia har inte tiden som jag har.
MB videosarna dampar.
är allt värt det när ingen värkar bry sig.
är det värt att Olivia och jag filmar idag???
är det värt att göra allt vi gör för bloggen.
designen dampar den oxå.....
Vi gör vad vi kan. men ni gör inte det ni kan.
vet att man inte ska skylla på läsarna blablablaaa..... men det skiter jag i nu.


ÄR DER VÄRT ATT VI GÖR DET??
ELLER SKA VI VÄGGA OSS NER OCH DÖ?

kommer antagligen inte få en ändå kommentar. inte en ända reaktion. ni kanske inte öns läser.
oj ett lågt inlägg... nej det årkar jag inte läsa. jag kollar bara på bilderna.
läs inläggen, vi kanske är bättre än du tror. kanske, kanske inte men... kom igen nu!

VART ÄR RESPONSEN??


/anna

Kommentarer
Postat av: Lilla gröna äpplet

Alltså, dom har haft över 100 läsare och ingen kommenterar. Börja kommentera. ):

2012-12-15 @ 13:57:04
Postat av: Lilla gröna äpplet

Alltså, dom har haft över 100 läsare och ingen kommenterar. Börja kommentera. ):

2012-12-15 @ 17:36:20
Postat av: Amanda (syster)

Jag tycker eran blogg är bra jag ;)

2012-12-16 @ 21:15:23
URL: http://amandakungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0