Nästa Julkalender

ja, meningen att den ska koma idag.. hihi
den blir nog sen eftersom allt blev så sent :(
Sorry!
Den blev lung den oxå eftersomj ag inte mår 100% bra ännu  :(
 
Mår ganska sådär !
ingen ridnign imån iallafall!
Vill inte bli förkyld igen lixom.
eller mer förkyld :D
                                          Me        ^
Bisch Pleace!
Brukar aldrig se ut så på bild men resten blev skit suddiga.
ursäkta språket!
 
Har bestämt  mig för att bjuda er på mer mig i inläggen!
Sluta stänga mig inne och vara mer JAG :D
 
Förbered er på bättre inlägg iallafall!
MargaretaBodil har lärt mmig mycket om att vara sig själv!
 
 
/Anna
     

Kommentarer
Postat av: Livia

*Bitch please ;)

2012-12-11 @ 13:30:12
URL: http://stegring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0