Godmorgon

jag har lixom inte riktigt bloggat de senaste dagarna va??
jag var hemma igår oxå för jag kände att det var bättre att stanna hemma och bli friskare.
you just keep me haning on....
sens Me free.
idag när väckarklocka ringde flög jag upp ;)
Läste i tidningen att några av stallets hästar värkade ha smitit igår morse??
busfrön!
haha söötisarna. tur att ingen/inget blev skadad :)
hahaha tänk om dom gick in på någons gård.. ha skulle se kul ut med cosmos i någons blomrabbat ;)
vet inte vilka men 6 stk var det :) haha...
ja det kunde ha varit storisarna oxå :)
behöver inte vara ponnisarna :)
haha

de här besökte oss igår kväll på gården.
hade inte. sinne nog att springa och hämta mobil förns de var på väg att gå.
de var innan för staketet oxå O.o
de har varit på vår gård många gånger nu.
de heter Gödis och Gösta!!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var ( Cosmos, Willy, Idomin, Truxen och Douglas som hade smitit :P

2012-12-11 @ 07:02:08
URL: http://ponyryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0