Stereo Hearts



Mitt hjärta är som en stereo!... skruva upp mig när du är låg!



Nu har jag bestämt mig! jag har varit nere nu när Willy har varit dålig!
Kanske inte syns eller märks men jag har dragits mellan Idomin & Willy!?
det har varit svårt att välja! jag kan inte spara kakan och äta upp den!
fattar du?! men nu ska jag och Idomin satsa högt och tävla i sommar!
men jag ger aldrig UPP WILLY!

HAN ÄR MIG, JAG ÄR HAN!

men det finns ett idomin i mig oxå!, vilken skrämde livet ur mig när jag insåg det!
nu.. nu vet jag att allt kommer höra ihop sen ... islut ändan!,

det är hård körning nu!, Idomin o jag ska blir ett på banan! ska SOPA mattan med dom andra!
hyra honom lite och hård köra! utan stigbyglar fast med sadel!, utan sadel är det lättare att sitta, men mmed sadel är det svårare!, ska bygga mag o ryggmuskler så jag årkar mer!

nu är det allvar! inte en lek längre! ska hjälpa till i stallet mer så jag får tävla i sommar! rida 111% nu för att visa att jag klarar det!  nu är det ingen lek, utan alvar!

NU BÖRJAR SPELET!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0