Idaag

Min sammansättning. framridning. jaa men får igentligen bara 3 st där sammtidig mdd de var 5. iriterande för vissa skritta bara och var ivägen. han hoppa 2 g. en på oxer oxh räcke. fick lixom inte känna hir han va för det var trångt och då kom man aldrig fram till hindret. grym fart iallafall. sporrarna. funkar kanon han lysande till 110% grym ponny! Banan. han kändes lite pigg och stark. han hade bra fart. första hindret. kom perfekt på. andra lite snett eftersom idomin drog år höger. trean var oxå bra jag fick verkligen en bra avstamp eller vad men säger. grymt nöjd resten av banan var klockren. grym fart grym ponny grymt team. känner att vi har kommit varandra nära nu. detta får man knte missa. en sån ponny kan gå lånnggtt. kredd till Idomin! grym dag iallafall. allt kändes 110% rätt. han o jag kommer gå långt om vi fortsätter så här. jo ja just ja. vi blev klockrent felfria. får jag säga det så tyckte jag att vår runda var bäst av Alla ;) sorry men så är det. såg att en kompis till mig skrev. kulbatt sen pä när dom småa hoppar. (?) jag är inte småa? jag blir 12 så det såå! skojja bara med dig carro. vet att du tycker jag ä liten :P men jag är ett år yngre faktiskt! Måndag blir det dubbel lexioner. schooo. jobbigt men ändå bra.!. i onsdags då jo. fram hoppningen. TRÅNGT! ramla av då han gjorde en hög spark. amanda jag vet att du skrata! högt host* Banan. Idomin var CRACY! Asså full kubin från start till mål. MEN (Som tony örving säger) komm jag i värdens bäst fart. öste på då det var några meter mellan två hinder. då 3 m före. tvärnitar han. jag faller av men sen klara vi det. togtheter! asså kanon ändå love him bästa mannen./Anna

Kommentarer
Postat av: mamma Caroline

Va roligt att det gick så bra idag :)

2012-04-13 @ 22:15:46
Postat av: Johanna & Lina - En blogg, 2 systrar

Hejsan!

Vi har precis startat en blogg och det vore roligt om du ville kika in på den ^^

Kram!

2012-04-13 @ 23:07:06
URL: http://systrarnaknaaas.blogg.se/
Postat av: carro

du anna jag mena inte att du var liten jag mena att det var kul och kolla på den som är små typ 7 8 år jag mena att det var gulligt att se dem jeg mena inte att du var liten

2012-04-14 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0