ETT STORT STEG!

Idag..... min ridlexion...... finns knappt ord.
jag fick Idomin, fick nå glädje spungk eftersom jsg trode jag sjule få Melodi,

När jag hoppade upp, smidigare än vanligt! jag gjorde dressyr läder och försökte,.... Mmm se.. typ profsig ut.. ville verkligen rida, verkligen rida, nu när jag fick Idomin på en vanlig lexion..

I början var han lite loj och svängde lite slött på huvudet,
Sen så rök jag tag i honom och han fick jobba!
La upp stigbyglarna och satt ner!

vi försökte på skängkelvikning i trav men han försökte trycka in huvudet i väggen hela tiden, sen skulle vi göra fram dels vändning!, det slog vi alla på! jag kan snurra flera var på honom! THE BEST!

sen........................ gick vi in på volten, och dåå....... tog han ner huvudet böjd på naken trampade på och gick SKIT FINT!

JAg fråga lena och ham hade gått på tyglen!
JA HAN HADE GÅTT PÅ TYGELN OCH HAN GICK I FORM! sa hon

han hade axepterat mig på han rygg sa Lena! hon sa att jag har slutat bara hänga med och arbeta !

Imårgon! sak jag till tandläkarn!
då ska vi svänga in på hööks och köpa  spårrar, eftersom lena sa att jag borde börja :D

Det var nog allt herå!

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0