sorry rorry ;-)

Har inte bloggat på ett tag men jag har en ursäkt,
jag har varit sjuk och kan inte gö nått jag tycker är tillräkligt kul att blogga om,
men snart ska jag till skolan iaf X-(
TRÖÖÖKKKK

men så är det då :-(
jag skrev inte än om i måndags men det gör jag nu,

Jag fick Melodi en hästa jag ALDRIG ridit och hon är isabell med gredd man och svans och Willy bläs,
så söööt men inget i gämfört med Willy !!!
hon var seg och smal som en stika att sitta på och det var inte så skönt,
om mann titta till höger styrde hon ditt så man kunde inte änns vrida på huvvet och det var Drykt,
om man skulle fixa tyglarna det minsta stannade hon,
skit skännslig, men så söööttttttttttttttt..........<3.........!!!!..........

Herå ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0