Svar på frågorna !

Amanda
1.Berätta lite granna om dig och Willy, alltså typ hut du tänker med han, tänker du att han är som din häst eller tänker du hela tiden att han är ridskolans?
2. Är Willy den enda häst som du skulle vilja ha om du skulle få en egen häst?
:)

Jag och Willy har kommit varan nära och han verkar känna ingen mig,
Han och jag har tävlat och ska göra det ingen första nästa månad.
70 cm.
Vi har kommit långt och hoppar högre än någonsin.
som högst är 90 cm på honom <3 ! ;-)

Jag tänker inte så mkt på att han är rid skolans men jag tycker det känns som om jag är skötare på honom :-)

Nä han är inte den ända, men hällst han, jag skulle nog ta...Schampoo !
Hon är så sööt snäll, rolig och härlig och rida.

Om du skulle få välja en häst i heela världen ;)
(utom willy sååklart xd) vilken?:D

om du vinner 1 miljon på lotto, vad skulle du göra med pengarna?;)

vad tycker du själv om eran blogg??:)

Jag skulle vilja ha Schmpoo

Jag skulle köpt Willy och köpt en plats i ett stall, skulle köpt ridkläder och mässor med grejer till Willy, skulle oxå dela med mig om pengarna! ;-)

Jag tycker om våran blogg, MEN... vi är dålig på att blogga, ibland så blir det mkt och ibland ''Nopp''


Evelina

En till fråga xd
vilken är din favvo blogg av dom lite mindre bloggarna?:D

din så klar och Amanda Http://lundbergamanda.blogg.se och http://evelinaloov.blogg.se

Evelina

om din familj vann en mille (miljon), vad tror du ni skulla köpa då?? xd

hur skulle du villa att din häst skulle se ut och vara? och du måste bäretta och inte säga, Willy, schampoo eller dom :)

Vad hade du valt, 1 miljon, eller willy? ;)


Willy så klart ;-)

Gullig svart brun vit, inte bits !
Snabba hopp häst.
Med andra ord Willy ! <3

1 mille för då får jag pengar och kan köpa Willy ändå ;-)


Elin

Okej, fråga:
Om Willy skulle vägra vid varenda hinder (som Walle) och att du skulle flyga av vid varje hinder, och att han typ sparka bakut och bockade hela tiden och så, skulle du fortfarande älska honom och vilja rida honom fast att du skulle flyga av varje gång?

Hhiihi, bra fråga va? :)

Nä det är i ridningen som jag älskar honom, visst älskar jag honom mkt annars men då är han underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0