♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hej godmorgon ! ♥

har inget att blogga om !!! X-D

jo jag ska gör tävla snart så jag kan säga min avtfitt

Grå byxor (rutiga), vit långarmad, Svarta chapps (staving) svart hjälm och väst X-D

Lägtar till tävlingen !!!

Willy ska få en skön hets behandling !!

Hahaha min lilla  gullo.

blir både bilder och video hoppas jag

förra gången jag tävla blev det bara film har inte årkat lägga upp den ! sorry X-D

Ska se om den kommer snart, men bara om du! skriver om du vill eller inte ! ♥

Kanske lägger ut den ändå men bara kanske !!! X-D

Ska på halloween fest på fredag X-D

Kameran ska så klart med X-D

Det är 4-5 som håller i festen så det blir jobba för mig som att jag går i 5:an
förra året stog jag vid musiken men i år...... ska jag oxå stå vid musiken X-P

skulle vilja göra nått annat X-P

??


kan ni ge mig förslag om vad jag ska blogga om när jag inte har nått att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0