Cill med kompisar''na''

Idag fredag 28 oktober,hade vi den årliga talangjakten på vår skola. Eleverna uppträdde i grupper eller enskilt.
Någon sjöng, någon trollade och några mimade och dansade. En engelsk talande tolkning av Rödluvan visades upp av några från 4-5 an. Stämmningen var på topp. Efter en liten godis paus korades en 1,2, och 3. På första plats kom Malin som efter ett fartfyllt uppträdande vann publikens gillande. Vi avslutade med att hela skolan dansade dansstopp




Min klass

Rockiiiiiiiiii

Olivias syrra mitten

VINNAREN ! <3

1:an 2:an 3:an
Härlig skola va och härliga vänner
önskade det blev kort på killarna i min klass för dom va sa grym
men två ''råka'' visa kalingarna piiiinnniiittt
Alla skratta när dom uppträde
dom hade denna låt:http://www.youtube.com/watch?v=Im-HVf-9W30&feature=related
De kallas skolans Clowner !!

Var oxå med Ewe men Åkte med både Amanda och Evve <3 till stallet

När jag och Evve kom hem upptäkte jag att min mobil inte följt med hem ;'-(

fick panik ! :'-(

Hjärtat stanna på mig !!!

Så det är bara att cykla till skolan IGEN!

NOTT KUL!

Det kan ni fråga Evve oxå X-D

JAg skulle ha Willy MEN en tjej jag rider med sa till min ridlärare i går att jag ville byta med henne
jag ville det INTE !

Så jag fick Idomin
grymt besviken kan man inte var lite.....??!!


ÅÅÅÅÅÅHHH ELLLLLAA ! inte glad på dig!!! ! ! ! !  ! ! !   ! !

Men Idomin är nu min näst favvo !!! <3

Men ntt ok att göra så !!!
grymt besviken ! ;'-(

Trode man inte kunde VILJA göra så mot nån

Grymt besviken.

Iallafall hade jag Sh*t kul !!! <3


''Ella'' börja skratta när jag red med en han och sa att jag inte skulle göra det,
bara för att jävlas gjorde jag det mer !

Evve Amanda och jag hade sh*t kul

Hahahahaha gjorde en video ni får se i mån

vi kommer lägga ut en, ... '' dum information, men sååå intresant!!''

Kommer bilder från idag NU!

Fatta nog inte bannan X-D hahahahahahahahah

GUllot och Knäppot vem är vem ??



Galen och glad idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0