Åsikt!

Jag tycker en sak är konstig.
varför komentera när man inte har något bra att säga.
JAg förstår om jag skriver vad tycker du osv då kan man sriva vad man faktist tycker

MEN... var inte anonym ! det tycker jag är bara dumt !
skriva vad man tycker är dåligt och sen ''Anonym''


Anonym

Hej jag tycker din blogg suger!

Har inte fått en så kommentar.

Men varför !!!!!????

VARFÖR !!??

Det är bara slöseri med tid.

Gilla inte skvaller bloggar !
??
det är onödit att titta på sånt.

tycker inte att ni ska tycka som jag bara för att jag skriver det

MEN VARFÖR KOMMENTERA ANONYM! ??

MAN SITTER OCH UNDRAR VEM DET ÄR OCH VÅGAR INTE FRÅGA VISSA...
''ÄR DU DEN ÄR PIPPI LÅNGSTRUMP SOM KOMMENTERADE MIN BLOGG??''

Det låter inte så kul OCH...

Ni som kommenterar Anonymt man kan leta upp er ändå.

det går.

via vissa hemsidor och så kan man söka till vilken datpor och Fb sida osv.

är det inte lättare och bara skriva ett namn ??

Det är så lätt.. hanna jonas Karin Lollo mattis elin julia lina tova alva anton isac peter andres carro


se vad lätt det va.



det är är min åsikt och det behöver du inte tycka är fel...
alla har en åsikt och min åsikt är att jag tycker ni borde veta så att jag inte ser dumma kommentarer !!




Kommentarer
Postat av: Moa

Anna du är cool ! <3

fortsätt våga skriva sånt här för det är bara bra för den där Jävla Pippi osv !

fortsätt så!

2011-10-25 @ 20:50:30
Postat av: Amanda

Håller med dig Anna, verkligen! :)

2011-10-27 @ 20:01:59
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0