Tävling ♥

Har tävlat Willy ♥  !

Amanda och jag kom till rid skolan vid 13:15

Då fick vi fixa i stallet och så var jag tvungen att häls på Willy ♥
och han har slutat bita mig ♥

Han är bäst !  ♥

Ella, Linn och jag + en till som skulle ha Willy (vet inte vad hon heter)

Ella, Linn och jag tog hand om Willy.

sen var det bygga bana X-D
Ella blev tockig på mig och ville gå banan flera gånger !

Sen så var det Linn som skulle börja med Willy,

Jag fick lixom vara hennes hästcoach holla i Willy hjälpa henne osv X-D

50 cm för henne

Det gick bra ! ♥

Sen var det Ella och det gick oxå super ! ♥ 50 cm där oxå

Höja till 70 cm

Då var det den andra tjejen på Willy och det gick Super det med !

Sen var det jag ! ♥

70 cm

På första gjorde han ett stort språng men det var nog bara jag som märkte/kände det! ♥
Andra blev det perfekt,
3-4 oxå
sen på 5:an fanns det tre vägar,
en kort
en hyfsat så kort
och en lång
hade tänkt ta den hyfsat så korta me sen bara styrde jag till den kort (vet inte varför)
hoppade 5 perfekt ! ♥
6:an var lite läskig som 4 typ alltså lång (oxer)
Hoppade den oxå bra,
nnan 7:an så började han att göra nått konstigt.
hoppade 7:an lite snett.
8:an super och det blev perffa

Love u willy

Fel fria.

video kommer i mån

fått  min rosset
Har inga hopp bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0