NOT NOW MORE ADVENTUROUS ... PLEASE!!!

Å my good

när man är på väg till skolan så stressar man och vrupar omkul och glider ner för en bake på rumpan
Hahahah kulmpiga jag :cool: :P

Sen fick man se vad man fick för resultat på förhöret

Ganska nöjd  :P

Skolan var Ok typ :P
hahahahhahaha

Sen så hem och vila dricka Varm Chocklad mmummmmsssss :P

sen var vi på väg till ridskolan
och då händer det...
en bil framför oss kör på ett rådjur
sen så blinkar bilen med höger lyckta
och vi hade lite brådis så vi tänkte '' vi körförbi''
du börjar bilen blicka med vänster lyckta och då var det försent
vi smäller i den andra bilen och det blev en stor repa och en bukla

vi bakade så klar för att prata med den andra föraren
och det var ANTON STRÖMBOMMS pappa,
Anton är en i klassen
knall röda i ansiktet båda två
vi bara stirrar på varan och jag är nästan på väg att skratta

hahahahahah
glad att ingen blev skadad

sen var det bara att rida

fick Melody <3

unghäst
grymt snäll men svår
Minst lilla tygel tag och hon tvärnitar
därför nöjd med min ridning idag

Hon ägde ! <3

hahhahahahah gulliplutt
så glad för till slut fick vi ett bra samband, vi samarbetade bra på slutet

det var någon som knacka och då fick några galloppera lite extra
men inte jag
tur :P

har inte ramlat av på ett tag nu :P
hahahha
mycket om idag,

men då kan ni inte klaga på att vi aldrig bloggar

se lite utt Som Mell ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0