Happy and proud of it went super !

Hade Cosmos idag och Vet du vad??.....

I like !!....

Happy and proud of it went
super !......
översättning:Glad och stolt för att det gick super !.......

Vi hoppade :tired:

Hmmmm

and it was super good

fick sån lust till engelska  :bigeyes:
Japp jag sna nog skriva på svenska och engelska så ska det bli
ska försöka så gott jag kan


Engelska
When I got home
, I was crap spirited, but I sat down at my computer, hahahahahaha
typical me!???
hahahaha
then I rang the clock I put on the phone so I know when I'll switch on!
hahhaahha can not keep time otherwise??! hahaha
so I came to the riding school and then it says Anna = Cosmos :bigeyes:

ååååååhhhhh I thought, I do not want to ride him hmmmmm :bigeyes:
so I get to it when bulking
signed up for Clear round 70 cm on Willy of course:thumbup:

   
the it was just to ride, let's clear up at him how easily the slightest??!


he is so little ???!! :bigeyes:
hha I think, burling I know he is little
it went like that in the stack but in the Galloper so I poured in and he went quickly and neatly!??
can not believe Coss, the sweet little stubborn pony that almost no one wants to ride .... galloped was after everyone was fast?! :bigeyes:
I know what you think
hay so tough, he was not .. Who so anything can get one of those speed

Hardly!

it was difficult, I would say.
I am and what I call my best friend (whip) helped to
but the bar twice on the shoulder.
and then he was so clever

puss puss

He and I jumped 50-60 cm
did not jump high then, but I am satisfied and Coss was good! ''Today''


welling was all about today's riding when


När jag kom hem så  var jag skit pigg, men jag satte mig vid dator, hahahahahaha
typiskt mig !???
hahahaha
sen så ringde klockan jag ställer på mobilen så att jag vet när jag ska byta om !
hahhaahha kan inte hålla tider annars ??!! hahaha
så kom jag till rid skolan och då står det Anna=Cosmos

ååååååhhhhh tänkte jag, jag vill inte rida han hmmmmm
så jag lära väll det då
anmälde mig till clearrund 70 cm på Willy of så klart

sen var det bara att rida, kom så klart upp på han hur lätt som hälst ??!!


han är så lite ???!!
hha tror jag, nopp jag vet att han är little
det gick så där i traven men i gallopen så öste jag på och han gick både snabbt och snyggt !!??
fattar inte att Coss, den lilla söta envisa ponnyn som nästan ingen vill rida.... galopperade var efter var och var SNABB??!!
jag vet vad ni tänker,
hö så seg är han väll inte.. vem så helst kan få upp en sån fart

Knappast !!

det var svårt vill jag säga.
jag och vad jag kallar min bästa kompis (Piskan) hjälpte åt
men bar två gånger på bogen.
och sen var han så duktig

puss puss

han och jag hoppade 50-60 cm
hoppade inte högt då, men jag är nöjd och Coss var duktig!! ''idag''


var väll allt om dagens ridning då


Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0