Appsolut come and get to you

En axel du kan gråta hos
En person du kan prata om med va som hälst om
En som alltid ställer upp

Jag vill att du nu ska skriva en Person som jut Du tycker att du kan göra nästan allt med??


Om  min dag
o my good !?? :bigeyes:

ÅÅÅ skolan var hemsk
Matte, so, svensk, jumpan var Helt Ok ! ♥
tackar för den Eddie Och Gabbe !!!
Vet nån som inte gillade den
Olivia
hahahah typical of her
 
hahahaha
ska med värdens bästs Kusin i häljen och handla
åkta till valbo med Buss och sen antagligen äta på Mac Donalt's
eftersom det är n ära hhahaha
ajaga

har hålt på med Seterra Nyss
 
BORING!!!

jajaja
man vill gö ha rätt på provet och då läsar man väll göra det då!!!

hhahahaha
ska nog ta med kameran sen i häljen så ni får se hahahahah

jag och min kusin ser lite lika ut men vi ser ändå olicka ut
och det får ni väll se då då  :P ;)

har inte så mycket att blogga om nu så ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0