kort om idag.

idag så har dagen varit litte längre och jag har mest tittat på tv men jag har jort mycke annat okså jag har plockat hallon med mamma,Aprilia,Joel,Saga och Louise men jag var jätte rädd att det skulle komma ormar för joel sa att det fanns ett orm bo där.det var jätte läskigt där när han sa så. ja alle fall så gick det super och rida idag för bravad lysnade jätte bra och han gick på tygen. men mitt på vägen där vi red låg det en orm men vi trodde den var död amanda och jag för den låg på rygg. men sen när vi ridit färdigt och var på väg hem var den borta och det var en hugg orm läskigt.sen fixade vi stallet och jag och amanda började bråcka så det har varit som en vanlig dag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men haha är det en vanlig dag om vi bråkar? :p

2011-07-25 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0