Hej ! <3

Hu r har Olivia och jag ridit :-)
det blir lite bilder sen och annat,
Olivia kommet te.x skriva om en tävling som hon vart med om igår :-)
Jag red i allafall Schampo <3 och Olivia Bravad <3
vi hade min kamera med, rena turen att jag kom ihåg.
vi är hemma hos Olivia och här kan man inte ladda upp bilder :-)
Nu ska vi hem till mig för min tre männingar Jennifer och Olivier kommer och hälsar på.
nu har jag och Olivia  en sak att berätta, dandandanddddddaaaaaaaa.... VI ÄR BÄSTISAR ! <3
FÖR EVIGT ! <3 ... Ja vi lever nog inte så länge med det blir nog bara 100 eller 90 år gammla ! <3 ;-)
Willy och Bravad bild



/ponnikompisarna <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan ni inte lägga upp bilderna ni knäppte? :)

2011-07-21 @ 16:58:55
URL: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0