Willy Wild Star

När vi kom fram till tävlingen så var hästarna ute-Så då fick vi hjälpa till att släppa in dom-
Först kom så klart Willy som vi fick lite problem med-Han rusade in i stallet och in i fel box-Hahahaha din lilla gulliga häst-Älskar dig! ♥. Sen så gick jag till honom och tittade på hans ben- Det såg bra ut- Sen så gick jag och tittade på vart jag startade, jag startade som 9 i Km ¨Klubbmästerskap¨ Jag hade anmällt mig till Clear rund inte Km så jag gick och gjorde om- Sen tog jag och en till hand om Älsklingen!♥ Willy var duktig med den Förast tjenen som skulle hoppa KM-Men då skulle hon hoppa omhoppning, och på sista hindret så blev det fel och hon ramla av- sen var det jag- på framridningen med mej så blev han lite sur och stannade 3-4 gpånger men sen så sa jag till på skarpen och då klarade vi det ! ♥ :P Banan så ni själv hur det gick :P :D


Vads tycker ni om Musiken Jag tycker om det ! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg jättefint ut Anna.

Hur högt hoppade du? :)



2011-12-05 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0