Statestiken! :(

är inte äns att prata om, asså vi har sååå några tittare!- Varför??, Svar: ........
Jag vet ej !
Är bloggen så dålig!! Det är ni vi bloggar för och det värkar som om Ni är borta!
Ett tag hade vi bra med läsare nu är hälften borta!!, Vet  att jag har skrivit att jag inte bryr mig och statestiken men det är sååå tråkigt när vi inte näs får nå blogg lust!
Jag tittade på en blogg med en kille som bloggar och han hade ahft sin blogg i 7 dagar och han hade 57 läsare!???
Vi har ...... haft det!
det känns som om jag skriver i en dag bok bara jag och Vissa får läsa i!??
är bloggen läs bar??
är den bra??
nä tycks inte se så ut!

Än det äns nån idé att vi bloggar????
värkar inte så!!

ä så tröt!! på att ingen äns komenterar!!

Hoppas ni ser det här så ni vet vad Jag tycker
för jag tycker ni ska bli bättre på att komentera



Snälla tips era vänner!♥
skulle bli hemkst glad dåååå om statestiken blir högre!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker väl er blogg är bra :) men kan ge några tips ;) så ni får en kommentar ;)) kanske mera bilder som inte är lika hela tiden ?:) kanske fler åsiktsinlägg? Jag vet inte :) men ja en massa sånt kanske :P haha

2011-12-23 @ 22:25:11
URL: http://evvehjertabirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0