Hej !

Mår bättre idag-hade lite ont i halsen i mårse men nu är det helt OK- Plocka fram lite julsaker blev fint!- det är så mysigt med Jul men jag är inte så Ok med snö- tycker det är bara blött och slaskigt!!-har inte haft så bra uppdatering men det är inte kul att sätta sig vid datorn när man har ont i halesen och i huvudet och man hälst vill sova.... så jag tycker det är bäst att sova och vila så att jag klarar mig ingenom veckan utan att ligga i sängen hela veckan och missa allt i skolan, har redan missat mycket i skolan läxor och redovisningar jag skulle tyckt vara kul- kom på att vi ska göra en sak på måndag som jag inte hunit träna till eftersom jag inte varit med och tränat men jag ska bara läsa så jag slipper lära mig alla repliker-det var tur att jag blev berättarn!!!!! Tack så mycket Evve och Amanda, eddie och André som lät mig vara det!!-Amanda H om du ser det här så.... ska vi åka buss i mån!?? har inte så mycket blogga- jo fick just veta att vi ska ta in granen som pappa sa att han hittade och köpte alltså, ska ta in den nu!♥ men vi ska inte pynta nu :( tittar på halv åtta hoss mig, nån trode rottantoj (stavning) var en slags råtta :=, det är nå slags grönsaks mojs ! :O ;)

Det var nog allt ! ♥ ses
KOM IHÅG ATT TOMTEN DELAR UT JULKLAPPAR!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! :3

2011-12-16 @ 12:41:01
URL: http://ponnyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0