HEJ ! ♥

Som sagt är jag sjuk, sak göra ett önske inlägg snart- Har tittat på ALLA julkalendrar som gått i år alltså Tjuvarnas Jul, bästa kalendern sen..... NÅNSIN eller??- har inte tittat på den för jag går när den börjar till skolan och på kvällen gör jag nått annat så nu tog jag och mamma att titta på ALLA-
Tittar på nyheterna nu eller det är på tv:n och jag är där- skulle vara kul om ni gör önske komentarer VAD VILL NI LÄSA OM??
ATT SKRIVA DIN VARDAG ÄR LITE DÅLIGT FÖR DET GÖR VI- SKRIV VAD DU VILL LÄSA OM SOM VI INTE SKRIVER TE.X THIS OR THAT!!!
FUNDERAR PÅ ATT GÖRA DET-

ses


Kommentarer
Postat av: molly

HÄSTARNA PÅ HEADERN ÄR JÄTTE FINA<333333 och eran blogg är bra :D <3333



MEN BÖRJA INTE MED THIS OR THAT!!!

ALLA BLOGGAR HAR DET OCH DET ÄR JÄTTE TRÅKIGT NU!!!

HITTA PÅ NÅTT EGET IST!!!!! SOM TYP: VECKANS HÄST :D

2011-12-14 @ 14:45:34
Postat av: Lina

Hejsan, hoppas du kommer till skolan i morgon  tänkte höra med dig, hade du sett alla avsnitt ända till 24 

2011-12-14 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0