Hej

Har fått Låna famors dator :P hahahah har alltså lyckats blogga här, Vill in vet om igår, det är väll själv klart ! :P
Hahahah

Jo Hade svenska matte och jumpa, sen så kom jag hem och fråga Mamma om hon kunde skjussa mig till ridningen ¨eftersom hon skulle till valbo¨ och det gjorde hon, hade hört den dagen av Emma att Willy hade fått hovböld Inte roligt iallafall, så jag stck raka vägen till Wily för att titta till honom, han hade tydligen ont och han så pigg ut, men iallafall så satte jag mig hos honom i kanske 20 min han brydde sig inte först men efter en stund så börja han nosa på mig och hålla på.. :P Han var så snäll för att va han... !!
Så gick jag därefrån efter 30 min kanske,
så fick jag hjälpa till i stallet mocka och hjälpa til med hästarna, Min ridlärare Lotta sa att jag skulle hjälpa flera ny börjare med att sadla och tränsa, sen så fick jag och Amanda hjälpa till på bannan som vi brukar :P
Willy gick inte på nån lexion, Det gick super för dom som hoppade då, sen var det vår grupp, och vår tur att hoppa. Fick som sagt Idomin, Han var riktigt trökig !!!!!! Fick använda piskan Sh*t mycket. EN gpng när vi trava så saktade han av och så sa Lotta: Anna Piska till honom odentigt och fatta gallopp och ÖSSPPPÅÅÅÅÅÅÅ
Då blev han sh*t sur och sparka och satte fart, sen så hoppade han bra efter det :)
Efter ridningen så åkte jag Farmor Isac och Leif till Storvik, köpte en sk*t snygg mössa som jag älskar,
träffade Amanda där och vi gick tillsammans, sen åkte vi hem till farmor, tittade på Idol, MOA ÅKTE UT det fick hon gö inte, dumt !!! höhöhööhöhhö
sur för det !! vad tycker ni??














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0