God natt!!

Hej!! Och hej dåååå....... Ska gåboch lägga mig!!.... Tudor sover med mig i kväll!! Kommer bli super uppdatering nu när jag kan blogga från min mobil!!! Tack så hämskt mycket Mamma för att du fixad det här med mobil bloggningen!!<3 Sjukt tacksam tur man har som har en mamma som inte kan men gissar sig framboch det gååååårrrrr! Skydig dig en skänst!! Ska sombsagt lägga mig nu!!! Borstar tänderna nu oxå. Borstar noga!!! Idag var Isac Tudor och jag säkert ute i två timmar och lekte. Isac drog mi i en släde för att göra gångar i snön!!;) hade roligt. Nu är jag öppe och harbTude med mig han kan inte bestämma sig vart han ska såva;) God natt önskar Tudor och Anna /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0