Nu blir det LÅÅÅNNNNNGGGGTTTT Inlägg

Nu ska jag skriva litttteee.
Skoja bara jag ska skriva MMMYYYCCKKETT!

IGÅR


Igår väckte mamma mig nio för jag skulle till Olivia och shoppa ! <3
Jag åt en macka,
Jag blir inte så hungrig på morgonen ;-)
Sen bortade jag tänderna och bädd sängen.
Sen var det bara och vänta.
som att det var så fint väder vänta jag ute.
jag höde ett pip och såg att Mojje, min katt hålde på med en råtta.
Jag gick fram till dom och för sökte få bort Mojje från råtta.
Till slut fick Mojje in råttan i munnen men den kämpade på.
till slut så hoppade Mojje till och råttan flög utt ur munnen på Honom.
Mojje försökte hitta råtta, men hittade den aldrig.
Då har man räddat ens råttas liv :-) ;-)
Sen kom Olivia och kompani ;-)
Alltså Olivia, Amanda, Aprilia och Pelle ;-)
Jag Prillan Och Olivia satt där bak.
I den lilla bilen får man knappt Lift när man är 5 st i den ;-)
Olivia spela på Min mobil och jag hjälpte henne.
Prillan (lossades) att hon såv ;-)
När vi var framme ville jag i allafall ut ur bilen och ta luft ! ;-)
DET VAR ''REA'' där i allafall ! <3
det var mkt hhäst grejer´.
det första Olivia tog mig med på var Pannband.
den gick vi flera var runt affären ;-)
Så stort !
Till slut hittade jag ett par sk*t snygga strumpor och en turkos tröja.
Tröjan var lite stor i kragen med den skulle nog vara så ;-D
Sk*t Nöjd i Allafall ! <3
När vi ändå var där Åkte vi till Kupolen.
Sen åkte Olivia och jag hem till mig och Bada ;-)
Jag kom på en sak som vi gjode för länge sen.
Vi gjode........ Käpphästar.
Jag blev sk*t nöjd med min lägger utt bilder sen

Idag

Vänta på att Olivia ska ringa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0