Cirkus Konster

jag idag så gick jag tidigt till stallet.
 
Gick och bytte om sen gick jag till Willy.
Då var han glad och små naffsade.
Då hämta jag rykt lådan och börja rykta. då högg han mot mej. inte nå smått.
så jag fick ett märke där. fin fint. gjorde inte så ont.
sen var han skit arg?? VARFÖR???? Han bet mej hårt 3 gånger.
 
Han var sur mot andra oxå. VARFÖR??
 
Iallfall så hade jag Idomin idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥
Jag har saknat honom!
 
Vi skulle hoppa.
Idomin var seg i början. vi hoppade lite smått på långsidan. 2 hinder men 5 galopp-språng emellan.
Sen så skulle vi hoppa snett igenom.
Innan la jag till spött.
Då sparka han väldigt högt.
Mitt ben (de högre) for över mej jag ville inte av.
så jag lyckade hålla mej kvar och Idomin fortsätter galoppera.
Men tillslut såluta jag mej för mycket bakåt och ramla av :D
hahah. FAIL!

Jag hade mitt egen gjorda schabrak oxå. FINT PÅ HONOM!
(blir nog ännu finare på W)
Mycket gammal bild :P!
 
/Anna

Kommentarer
Postat av: Linn och Amanda

var med i veckans blogg :D

2012-10-27 @ 14:34:04
URL: http://ponyryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0