Kan man bli gladare, jo om det var Willy såå skulle det vara gladre

Hittade inte videon från idag!

Diggas!!

så jag tänkte berätta om idag !



När jag kom till ridskolan så sa dom att willy var halt!!
så det blev inte att tävla honom, men så sa pappa att min ridlärare ville att jag skulle komma upp till henne(Hennes kontor)
så när jag kom så sa hon:

Hon-Vilken höjd ska du rida Idomin 50 eller 70, 30 kan du glömma!
Jag- Jag vet inte om jag vill utan Willy!
Hon- Man vet aldrig, du sak allt rida Idomin!
Jag- Får jag inte välja häst??
Hon- Nej du rider Idomin så bra att du ska rida honom!
Jag- 70 då om jag måste!
Hon-Bra då blir du nr 9:an
Jag-Okej!
Hon- gå ner och tahand om Idomin nu!


Idomin autfitt: Svart träns, svart sadel, blått shabrak men röd kant!, ingen luva! (Han brukar ha det på träningar!, knoppat! och sött!

Min autfitt: Vita ridbyxor, blå tröja, svarta chaps, svart väst, svart hjälm,
Mina ridbyxor och min vita krage blev mycket komenterad!!!


PÅ fram hoppningen så sa min hoppridlärare:

Hon- Anna du vet hur du ska göra?, behöver jagg säga mer än det för att du ska förstå?+
Jag- Jag vet Lotta jag ska driva och riva i om han fjantar!
Hon- Bra att du vet hur man rider honom.
JAg-Ok (Jag blev förstås tomat röd i ansiktet)

Inte en vägra inte en rivning på fram ridningen iallafall
inte en tvekan! :-P
Idomin äger i hoppning om man får fart på honom!


På banan var han ännu piggare
Han drog som fan!
han vill i väg, han var en tidsinställbom!
Han ville springa!, jagh fick hålla i tyglarna!
Hoppa gjorde han som en gud! så duktig!
Över alla hinder!
ingen tvekan inte ett änd försök att sakta farten inte ett ända strå av tvekan!

jag fick min roset och jag strålade när jag skrittade av så sa min hopplärare

Hon- Anna ingen rider Idomin som du !
Jag- (blev tomat röd i ansiktet)

Tog hand om Idomin osv han är så söt!, hälsade så klart på Willy som såg olycklig ut!

Stakars ÄLSKLING!!


en bild från idag,!
gick så snabbt att det blev suddigt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0