hmmmm Åsikt!

Nu har det varit mycket prat om missförstånd!

Lixom!...
man kan skriva så mycket på fb och bloggar som kan bli missförstånd!

te.x- Gud vad han är seg!-Gud vad han var seg idag!

såg du skilnaden??? var och är!

te.x Idomin är så seg igemförelse med Willy!-Idomin var seg idag eller så tycker jag det eftersom jag rider Willy mycket! 

Vissa värkar tro att Idomin är en skit dålig häst!
han är seg, tråkig, bråkig, sur!..... osv

Men nej han är en ängel typ han är en bra hopphäst! mins lika bra som Willy, skilnaden är att Willy är framot gömt men Idomin lär man tagga upp!

här är ett missförstond till-

Nej Gud vilken ful häst!, han skulle inte jag vilja ha- hmm nej den hästen är inte så söt tycker jag men han är säkert duktig!

förut när jag red Idomin då var det en unge som kom fram till mig när jag rykta honom och sa- Vilken ful häst!

kan inte fatta det Idomin hsn är snäll söt och duktig!

det finns en till sak om Idomin!- Jag skriver ofta att han sparkar högt och ofta men det är inte för att han är sur, utan att jag lägger till spöt ibland!

nu kan det bli ett missförstånd! utan att jag lägger till spöt ibland!

Idomin reagerar inte dom första gångerna men piskar på honom, man lär piska 3 gånger samtidingt för att han ska reagera!, och då sparkar han för att säga!,
ok jag fattar jag går på nu!


Det blir så lätt missförstånd!

läs om en täxt flera gånger och försök se det ur ett annat perspektiv!

försök se det som den som skrev det!


tänk innan du säger te.x- Anna piskar på Idomin hela tiden hon är så dum mot honom för hon piskar tills han sparkar, spelar ingen roll om han går fram, hon piskar tills han sparkar, hon är en djur plågare!


Nu har ingen sagt det vad jag vet men tänk efter innan du säger sånt!!


hoppas ni kan förstå hur jag menar!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0