Hey bloggen

sitter och spelar super mario bros (wii)
I ♥ WII!

eftersom jag inte äter nå bra och nästan hostar ihäl mig! så ska jag inet rida på måndag!
stor comeback på fredag kan jag säga! Willycomeback kanske??? :D
hoppas!

men tänk om nån får Willy på måndag and i miss it??
får skylla på vem jag vill då :S :tired:

hittade en hundring i mitt nattutsbord ?? :O :S :D glad!

SKIT törstig! tur att man har vatten d¨å :D

lyssnar på twilight!

the twilights saga om jag kunde dröma!

lite kul att jag såg den först av alla i skolan och kan den bäst!

kan boken utan till (ALLA FILMER OCH BÖKER UTAN TILL!)
setta alla filmer uto sissta för den har inte äns kommit ut på bio :D

såg näst sissta the twilight saga breaking dawn part 1(så länge vi båda andas part 1)


Filmens namn:                                                   Bokens namn:
1:an the twilights saga twilight                                     om jag kunde dröma

2:an the twilight saga new moon                                  när jag hör din röst

3:an the twilight saga eclipse                                       ljudet av ditt hjärta

4:an the twilight saga breaking dawn part 1                  så länge vi båda andas

5:an the twilight saga breaking dawn part 1                  samma bok som den över




kanske lite kul att veta

hmmmm'


hej då


söötttis! bakrunds bild på mobilen :D

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Okej ^^

Vad gulligt att du vill hjälpa andra ;)

2012-02-18 @ 17:54:55
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0