Bravad gästbloggar

Gnägg gnägg, nu är de Brave som tar över här, kungen liksom!!! :P
Jag ska skriva om de fyra bästa sakerna i mitt liv:
1. ÄTA MAT OFC, GÄRNA FÖR MYCKET SÅ JAG FÅR ONT I MAGEN OCH SLIPPER TRÄNING :D
2. Gå runt i hagen och inte göra ett skit, bara slappa liksom :)
3. Sovmorgon!!!! Så härligt att bara få stå i boxen och njuta. Tyvär händer inte det så ofta eftersom primmadonan brevid vill ut hmmm........
4. Reta primmadonan (Duchess) så hon blir arg på mig hahaha :P

Nu vet ni lite mer vem jag är. För jag är ju med ganska mycket i den här bloggen.

Gnägg gnägg från Bravad




Kommentarer
Postat av: Mamma J

Hej!

Härlig beskrivning av dig Bravad!

2012-02-22 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0