heej

Heejj. idag har jag hållit på med nya designen. snygg blir den. längrar! Gör ni?? Imån. banträning. taggad!. ska försöka varva ner nu eftersom.det känns som om jag ska spy. benen darrar och jag mår kass. Nerviss eftersom det är andra som jag inte känner. flera på samma häst. HJÄLP! hoppas jag inte är minst. minst men bäst el? Blir inga bilder då mästerfotografen (pappa) lär jobba :( synd. fredag är det tävling. pirrigt. men jag vet hur jag ska göra. men sporrarna... pratat med en tjej på fb som brukar rida Idomin. Hon sa: Idomin blir piggare. han brukar lyssna bättre. mm om han gick så med dig i måndags så tror jag det kommer gå bra. han kan också bli sur. en gång stegra han. men bara lite. men du är duktig och klarar det. Tack så mkt.! taggad. tack och låv att du ska vara där.. då känner jag iallafall någon.!. jaja. imån kommer gästbloggning. jag gästblogga hoss henne to. /Anna

Kommentarer
Postat av: evelina

jag kanske kommer med kameran ;)

2012-04-10 @ 20:53:57
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0