Willy ! <3

Red Willy i dag sååååååååååååååååååååååååååååååååååå kul ! ! ! <3
Hoppa som vanligt på fredagar.
Han var lite rolig och han var busig.
När han hoppade ett hinder så snyggt så klappa jag honom och då började han bocka, och jag hade bara en hand !
Så det var kul !
Sen så rev han, men det var jag som gjorde taskig väg,
efter det hinderet så vägra han öfr då blev det lite snett.
sen var det ett hinnder som var 80cm eller 90cm,
och vi komm lite för fort och lite snett så han stannade öpp och hoppade stilla stående.
då var han värd mtk !!! beröm !!!????
Min lilla Willy!

Var med emma oxå
det var kul.
hon följde med mig hem.

Ska ha pool party i mån KUL!!!!! <333
Alla tjejer i klassen kommer utom två som inte kunde !!!

nu kommer det bilder!



Hoppa Loppa Toppa Willy om du kan



Willan pillan nillan



Lite fail där



Snyggit ! <3



Willy ser lite rolig ut

Ja nu årkar jag inte ladda upp mer men herå o ha de gött !


Kommentarer
Postat av: Gun

Hoppas att willy är underbar som vanligt,längtar efter honom hur mycket som helst. Jag blir jäteglad när jag ser fotona med dig och Willy. Du ska veta att han finns i mitt hjärta hela tiden. Kram Gun som var hans uppfödare.

2011-09-09 @ 22:06:15
Postat av: Anna Wall

Tack

2011-09-10 @ 11:01:43
URL: http://ponnikompisar.blogg.se/
Postat av: Anna Wall

Han är helt underbar, önskar att Han är min egen häst!

Jag är glad att Han hamna på vår ridskola!

Förstår att du saknar han.

Vad glad jag blev när jag såg att du var hans uppfödare.

Vi har gjort mycket Willy och jag och då är jag glad att veta vem du är.

/Anna

2011-09-10 @ 11:08:06
URL: http://ponnikompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0