Vad jag fick igår

Hej!! Det här fick jag igår!! Vita ridbyxor. Fri suft i ett år. Underkläder. En tröja som är rutig. En svart tjöja med silver text. Ett nytt Norton halsband, mitt gamla blev rostig. Svarta ridvantar. En blå tävlings tröja"ridning". Twilight parfym. Sune bok. Vantar. Spelboken. Tysta leken lek. Ett häst halsband. En piska. En svart ryckt låda, en större än min förra och Willy brukar gö öppna den men den här har ett annat lås!!!. Kommer inte på mer nu är nästan framme vid farmor och då ska jag få mer tror jag!! Hopas jag får minihopp i julklapp!!! Tror drt iallafall herå /anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut dina julklappar i bilder. :)

2011-12-25 @ 15:42:37
Postat av: Amanda

Kan du inte lägga upp bilder på det du fick ? :D

2011-12-25 @ 20:17:25
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0