Olicka låtar till olicka tillfällen om ... idag.....!

I mårse!


Vackna var vällllllllllldddddddddddiiiiiiiigggggggggggttttttttttt trött! men jag gick upp och åt 3-4 limpor med julskinka....! ♥ Mums....! ♥ I ♥ Julskinga och Mammas limpor
Gick till skolan och det var halkigt ute ramla flera gånger och då råcka jag alltså snöpurra mig själv :D ! ♥
I ♥ snöpurrning...!
NOT


Skolan


Skolan var underbar, Kul! fika, vi hade bakat det nån engelskt grejs som var MUMS :D!!....!!!!
Alla lära drick tee men jag gillar gö det såååå inga problem....!
Pyssla..... Inga problem för mig jag ÄLSKAR PYSSEL....!♥
dom som känner mig vet allt hur mycket pyssel jag har ! Bara hemma så vet jag ej !???
Blev pannkaker Mmmmm......!

Ridskolan

Fick Melody, hon gick fint och vi lekte lekar eftersom det var sista för terminen
Vannn NOLL saker men är nöjd för det var kul och vi fick mycket skratt ur oss....!
ÄLSKAR MIN RIDGRUPP
vi pratar skratar hyr hästillsammans och ALLT! ♥
härligt älskar dom

I love you

det här ser ut som Mell <--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0