den vecka utan mobilen- AJ!

För några dagar sedan var jag på masage och fick men svans kota som den ska osv...
dock var det nog inte så smart att rida den dagen.
 
inte häller var det så bra att sitta på trä stolar i flera timmar igår heller.
Jag kan knappt sitta utan att svans-kotan gör ont som fan!
 
som det ser ut nu så kommer jag inte rida imån.
Finns bara en sak somm är posetivt med det här.
JAG KOMMER FÅ RIDA IGEN PÅ EN FREDAG, (I MIN GAMMLA GRUPP) (♥)
 

Jag saknar dem (!)
 

jag har även letat efter bruna chap.
dock så är dem jag vill ha slut sålda. men dem är kanske i affärerna ???
 
Mina svart har gått upp. så jag kan ej ha dem så länge till.
 
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0