Whoopa:D

Hej, vart bara ett whoopa idag;)
Fredag, så glad för det:D:D vem gillar inte fredag?
Ska sova hos mormor och morfar idag:) eller rättare sagt i natt.

Har ridit Bravad idag.
jag är inte nöjd:(
Det gick inta bra idag. Jag var så okonsentrerad och iriterad.

Vi ått allefall tacos idag, MUMS!!!
Och nu äter jag godis:D hihi

Har väl inget mer att säga:P
Som vanligt da.
Ni skulle fått nya bilder idag men jag sitter ju vid morfars och mormors dator så det går inte;)

Hej då


Tog en exempel bild hihihi:D
/OLIVIA

Kommentarer
Postat av: evelina

sv till anna. Nej Anna, jag kommer ihåg att det var hon för du lät henne knäppa ett kort, och sen knäppte hon det och då sa vi att det var jätte fint osv!:) men den satt på din kamera : ja!:)



/evelina

2012-03-24 @ 08:58:48
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0