Tidsfördriv!

DIG:

1. Hur lång är du ?

145,5

2. Vad vill du bli när du bli stor?

???
3. Vad pluggar du ?

Går i skolan fortfarandee

4. Har du långt hår ?

Tillräkligt! nej kort! vill har längre

5. Vilken hårfärg har du ?

Blond

6. Sminkar du dig ?

NOW WAY!

7. Har du haft sex med fler än 4 på en månad?

nej verkligen inte.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

VAD ÄR DET FÖR KNÄPPA FRÅGOR!


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

 Jaa

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

BÅDA!

3. Hur många syskon har du ?
 En storebror

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

HEJ DÅ ses ikväll, OK!

5. Hur många ställen har du bott på ?

ÅSHAMMAR! best place ever!

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

ISAC moahah ;)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Spelade minecraft!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

ååå förra veckan !??

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

MIKIS( kusin!)

3. Har du kysst nån kompis ?

HÄMLIGT! du vet  vem du ää! ;) hahaha

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

JApp!

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Alexandra eller Alexförsta

6. Vem känner dig bäst?

Fammilj och OLivia :D

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

Skulle jag såra någon NEJ!

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Ibland! men inte nu längre! är bara med dom jag gillar!



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

KAnske??

2. Klä dig annorlunda ?

Jag tänker allsrig på hur jag klär mig! skulle vågat gå i knall råsa skor utan att bry mig om nån tycker det är fult! gillar jag det så HOW CEER!??

3. Vara dig själv ?

OLWAYS!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

jaa nån gång måste man väll bada!??

5. Pierca dig ?

JAG VILL!

7. Ha sex på offentlig plats ?

NEJ! DUM FRÅGA!

8. Vara omogen ?

NEJ det är dumt och ondöigt!

9. Äta småkryp ?

Gjort det som liten!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?
innan ridningen!
2. När var du på semester senast ?
Flera år sedan! :(

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

BIt och blå??

4. Är ditt hår tråkigt ?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

5. Vem såg dig naken senast ?

Olivia men inte helt!

6. Hur ofta duschar du?

Varannandga typ!

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

21:30 som vanligt så jag hinner blogga ( datumet idag 2012-03-20 )


sista frågorna!

1. vilken fråga ville du hälst ta bort?
1.7
4.7
2. hur lång tid tog det?
en kvart! :D

/Anna (tidsinställt!)

Kommentarer
Postat av: MiKiS

vart vill du pierca dej??

2012-03-23 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0