shopping!

ska åka och handla. får se om jag får hem nått.beftersom jag fyller 12 snart så blir det någ nått litet. jo igår red jag gö. men innan gick jag in till Willy. och då bet han mig. sen kände jag att det gjorde värligt ont i en av brösten. så jag kollade och då så var det ett start sår. AJ. bild kommer! hade så klar Idomin. han var lite loj och stanna minst 4 gånger. blev skit sur. ! hoppade 80-90 cm nice. tävlingen blir på Idomin iallafall. som det ser ut nu. jag ska anmäla mig på 50 oxå tror jag. skulle hälst hoppa 70 70 men man får bara hoppa en höjd en gång :( synd. 70 är högst. skulle hälst vilja hoppa högre men men Idomin blev skit snygg när han fick min lilla skönhets behandlig :) nä jag gjorde han extra fin eftersom jag ville ha bilder. men kameran dog! synd. nästa vecka så blir det bilder istället för videp iallafall. vill ha hoppbilder till vår header. vi ska gö ha en ny :) Idomin får vara med nu. för han är spesiell nu. han äger en 4 del av mitt hjärta. ojämna bitar!! ska skriva upp min önske lista senare idag. ses sen /Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Tilda mätte det största hindret och det var 70cm vi hoppade ;) inte 90 ;)

2012-03-31 @ 12:39:28
URL: http://ponnyelly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0