Hade inget internet orkade inte:P

Hej:)
Förlåt att jag inte bloggade iförgår eller igår:(
Iförgår orkade jag inte;( men igår hade vi inte något internet:S
Så det skriver jag nu:)


Iförgår:

Var hemma från skolan hade ont i halsen och hostade.
Gjorde typ inget annat än att sitta vid tv typ:P
Liksom vad ska man göra när man är sjuk?
På kvällen kollade vi på the voice:)
Dan efter vad det dressyr tävling:D
Jag skulle inte rida men Amanda:P


Igår:


Japp som sagt var dressyr tävling:D

Amanda skulle bara rida LC på Bravad.

Men när hon ridit LC ville hon rida LB;)

Det fick hon och det var tur att hon var med:)

Bravad gick jättebra:D:D

Så Amanda van, Grattis till både Bravad och Amanda.

www.LundbergAmanda.blogg.se

Hej då bloggar mera sen.


Alla vill ju vara med på bild med vinnaren, speciellt om vinnaren är Bravad♥

/OLIVIA


Kommentarer
Postat av: alva

Fina bilder Olivia! :)

2012-03-11 @ 11:15:09
URL: http://alvazand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0