Blandat!

jag ska berätta om i fredax! :D

JAg Amanda och alva stog och sålde kakor till klassresan gick skit bra, nästan allt sålt när grupp nr 2 kom!
åkte till stallet 4 typ! jag hjälpte Lotta på bannan!
sen skulle jag rida :D ÄNTLIGEN! jag hade Idomin! eller som en tjej san i stallet vilken Idiot-min :D
Hoppade som högst 85-90! när jag kom på ett hinder som var 85 typ så hade jag full kontrol men Idomin var lite loj! så han stannade! jag ville inte stanna och hoppade därför själv! jag gjorde en volt i luften och hamna på benen :) hahahaha snyggt! snyggaste av ramligen i år sa Lotta :D hahah men fick ej film på det! tack pappa som gick iväg då :S!

Idag! jag földe faktiskt en tår för jag har kollat igenom alla mina bilder på Willy och mig och videos!
FAN vad jag saknar att rida den lilla piggelinen!, men lotta fixa så jag ska få han imån och på fredag! han är igång nu! men han har dålig kondis nu :D  måste upp så jag ska nog hyra honom :D spara spara spara!
jag har städat mitt rum oxå! men det är klart :D nice!

miss you love you!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0